Prazna košarica
Registracija  Prijava  
Prazna košarica
Prehrana za mišično maso
Mišična masa, hujšanje     Objavljeno 10.04.2019 ob 13:44
Zanima me kako to, da ko začneš delat na masi in zaužiješ velike količine kalorij se ne rediš, ne dobivaš maščobe?
Kje tiči finta? V bistvu ješ zelo podobno kot pri pucanju, le da je pri masi količina hrane večja. Če pojem pri masi več kalorij kot telo rabi, a ni logično, da se bo nabirala maščoba?
Se motim? Lahko malce razložite to razliko?

Hvala
Re: Mišična masa, hujšanje     Objavljeno 14.04.2019 ob 10:09
A ta forum še deluje?
Re: Mišična masa, hujšanje     Objavljeno 16.04.2019 ob 13:10
V fazi pridobivanja mišične mase se v vsakem primeru pridobi tudi nekaj maščobnih oblog. Le redki so posamezniki, ki v fazi pridobivanja mišične mase pridobivajo samo čisto mišično maso.
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Re: Mišična masa, hujšanje     Objavljeno 19.04.2019 ob 18:12
Kaj pa prinese hitrejše rezultate začetnikom? Več serij in več ponovitev z manjšo težo, ali manj serij in manj ponovitev z večjo težo?
Re: Mišična masa, hujšanje     Objavljeno 07.05.2019 ob 12:28
Zelo individualno pogojeno, odvisno od tipa posameznika. Načeloma se za hipetrofijo izvaja sistem treninga 6-12 ponovitev, 3-4 serije na vajo
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Copyright 2010-2019 THE Nutrition | Pogoji poslovanja | Pravilnik THE o zasebnosti in varovanju osebnih podatkov