HRVATSKA
   ÖSTERREICH
   DEUTSCHLAND
   EUROPEAN UNION
   SRBIJA
   BOSNA I HERCEGOVINA
   CRNA GORA
Prazna košarica
Registracija  Prijava  
Prazna košarica
Prehranski dodatki in dopolnila
Active-H (živa voda)     Objavljeno 12.03.2007 ob 13:20
Že na veliko forumih sem dal tole temo v preteklosti,pa jo dam še tle,me zanima mal vaše mnenje. Torej živa voda je eden najmočnejšhi antioksidantov v naravi.

http://www.gohslovenija.com/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=43

Osebno sem imel človeka ki je prvi uvozil tole stvar za Slovenijo kot predavatelja na fakulteti (mag. Ostan) in me je zelo prepričal glede tega.(sam kot tudi žena sta se na račune tega in soka pšenične trave ozdravila hudega raka)
Re: Active-H (živa voda)     Objavljeno 12.03.2007 ob 16:30
Takole je:
-zadeva je mrezni marketing, podoben Herbalifu ali Amwayu...vsi imajo tako super kvalitetne izdelke, da so 3 krat drazji, od primerljivih.
Vprasajte se, kakasne patente in posebne znanja se tukaj koncentrirajo?? Ustanovitelj je pa kar en XY, ki nima nobene veze z znanostjo...

Torej..delovanje sistema..ce morda koga zanima.

Lastna cena izdelka je 20% MPC.
Ostalih 80% si razdelijo vmesni cleni v piramidi. V normalni ekonomije je lastna cena navadno okoli 40% MPC (govorim o prehranskih dodatkih).

V normalni ekonomiji imas stroske:
-delo
-najemnina
-promocija in marketing
-obratovanje
ipd.

V mreznem marketingu obstaja samo strosek skladisca...vse ostalo nosijo udelazenci. Financiranje je seveda mozno samo s pridobivanjem novih kupcev...vsak dobiva % zasluka od podrejenih v piramidi...

Cene se drzijo visoke zato, ker ljudje v glavnem nimajo blage veze, kaj sploh kupujejo in verjamejo nekim avtoritetam, ki so vkljuceni v sistem (kaj je cilj teh zdravnikov in doktorjev, je verjetno jasno).

Najlazje je seveda "prodati" zgodbo o cudeznih vodah in super dodatkih, za katere sicer povsod pise "studije kazejo...", vendar teh studij nikjer ne vidis, ali pa nimajo blage vete z dejanskim rezultatom...studije na podganah...data mining..bla bla.

Mrezni marketing je zelo zanimiva in precizno narejena ideja, ki dejansko deluje..vsak ima motiv, da drugi kupujejo..saj ni vazno kaj se kupuje, vazno je, da napredujejo v piramidi.
To je novodobna redistribucija bogastva...namesto maksimizacije dobicka in poganjanja pomoznih storitev (najemnine, oglasevanje, druge storitve...) si ta denar delijo udelezenci sistema.
Jasno je seveda, da zadeva ne more it v nedogled, ker negdo vedno kupuje...in kupuje 3 krat prtedrage izdelke, da lahko tisti nad njim vzamejo presezek.
Zelo enostavno in ucinkovito...

Aja, o izdelkih pa...BS > >
“Winning isn't everything--but wanting to win is.” V. Lombardi
Re: Active-H (živa voda)     Objavljeno 12.03.2007 ob 16:52
Se mi je zdelo...

Ponavadi je res tako- kar se sliši predobro, da bi bilo res, ponavadi ni res!

PS: Dober se mi je zdel tisti prijem, kjer so se v dveh stavkih spustili na 'kao' znanstveno raven in napisali par besed o elektronih in molekulah,... vse s ciljem, da bi naivnega človeka prepričali v to, da za tem res stoji znanost (ki je seveda prezapletena za povprečno naivno dušo: 'Zapleteno? Seveda!' in da oni tudi dejansko vedo, za kaj ta stvar tako neverjetno deluje...
Re: Active-H (živa voda)     Objavljeno 12.03.2007 ob 22:13
Capishe,čeprav je tole prvi negativni odziv ki ga slišim na tole zadevo.
Re: Active-H (živa voda)     Objavljeno 13.03.2007 ob 10:08
Verjetno si vecino odzivov dobil o clanov mreze

Prav neverjetno vzdusje optimizma in "vere v sistem" vlada  v teh skupinah. Moram rect, da je ideja res briljantno zastavljena...na dolgi rok morda celo prevlada nad tradicionalno ekonomijo, ker je dejansko delitev zasluzkov bolj postena. Namesto placevanja marketinskih aktivnosti in prodajnih posrednikov, placujes svoje nadrejene v upanju, da bodo podrejeni placevali tebe.

Seveda stvar lahko deluje samo na "tradable" dobrinah...torej takih, ki se prodajajo na svetovnem trgu (obleke, posoda, prehranski dodatki...).
Sistem ne more pokriti vseh dobrin (kruh, mleko...).

Zaenkrat je velik problem ta, da je cena dejansko umetno postavljena 2-3 krat previsoko...vendar pa cilj ni kupovati poceni, ampak napredovati v poslu (vecja kot je marza, vec se zasluzi). Treba je samo prepricati kupce, da so ti proizvodi 3 krat kvalitetnejsi od bliznjih substitutov...
“Winning isn't everything--but wanting to win is.” V. Lombardi
Re: Active-H (živa voda)     Objavljeno 13.03.2007 ob 12:17
Ne bistvo je v tem da sem jst za tole stvar slišal na fakulteti že leta 2000,torej par let prej ko je sploh prišla v Slovenijo oziroma Evropo. Drgač se pa strinjam s tabo,če gre to za mrežo.
Re: Active-H (živa voda)     Objavljeno 14.03.2007 ob 00:29
ronnie je napisal/a:


Osebno sem imel človeka ki je prvi uvozil tole stvar za Slovenijo kot predavatelja na fakulteti (mag. Ostan) in me je zelo prepričal glede tega.(sam kot tudi žena sta se na račune tega in soka pšenične trave ozdravila hudega raka)


Če prav razumem je magister Ostan tisti, ki uvaža (torej prodaja) izdelke...
Se je pa znajdu, da tkole pere možgane študentom! Dobra reklama.
Dober profesorj je vedno biu prerpičljiv!
[move]Kdor drugemu jamo koplje, potrebuje kramp in lopato[/move]
Re: Active-H (živa voda)     Objavljeno 14.03.2007 ob 00:36
ronnie je napisal/a:


Ne bistvo je v tem da sem jst za tole stvar slišal na fakulteti že leta 2000,torej par let prej ko je sploh prišla v Slovenijo oziroma Evropo. Drgač se pa strinjam s tabo,če gre to za mrežo.



Vprasanje je samo, ali je bil takrat ze clan mreze...to bi precej pojasnilo njegovo zagretost za izdelek.
Drugace pa je mrezni marketing (v eni zmed oblik) v Sloveniji ze od leta 1991...Trenutno je zadeva organizacijsko precej na visjem nivoju, kot je bila takrat.
“Winning isn't everything--but wanting to win is.” V. Lombardi
Re: Active-H (živa voda)     Objavljeno 16.03.2007 ob 10:27
Sovražim te prodajalce megle! Ggrrrrrr!!!!  >  >  >
Re: Active-H (živa voda)     Objavljeno 20.03.2007 ob 16:21
Hja no, saj si si sam kriv, če se pustiš prepričati, da je M-wayev šampon 3krat boljši od tistega v Sparu in ga temu primerno preplačaš.. 
Copyright 2010-2024 THE Nutrition | Pogoji poslovanja | Pravilnik THE o zasebnosti in varovanju osebnih podatkov