Prazna košarica
Registracija  Prijava  
Prazna košarica
Prehrana za izgubo maščobe
Prehrana in vadba     Objavljeno 18.03.2016 ob 22:48
Pozdravljeni!

Stara sem 24 let, visoka 165, težka 55-56 kg. Sem začetnica na področju fitnesa (tako v prehrani kot v treningu), fitnes sem začela obiskovati 2 tedna nazaj, obiskujem pa ga 3x na teden, druge dneve pa se odpravim na 1-urni sprehod (hitra hoja). Glavni cilj, ki sem si ga zastavila, je izgubiti cca 5 kg oz. še pomembneje, preoblikovati telo. Imam namreč zelo droben zgornji del telesa in precej močan spodnji del (široki boki, zadnjica in stegna) - torej obliko hruške Moja vadba v fitnesu je trenutno sestavljena iz cca 20 min cardio vadbe (tek ali orbitrek na intervale) ter ok. 40 min vadbe z raznimi utežmi. V The Nutrition trgovini so mi svetovali tudi Booster Mutant Madness ter fatburner Shredxx. Predvsem pa me skrbi zaradi moje prehrane, saj ne vem, če je ustrezna (časovno in v vrednostih).

Primer mojega jedilnika (danes):

Zajtrk:
- navadni jogurt s chia semeni, narezane pol banane ter 5 velikih jagod ali pa umešana jajca s paradižnikom

Malica:
-sadje

Po vadbi: proteinski shake

Kosilo:
- naravni piščančji zrezek
- zelena solata z motovilcem in rukolo
- popečena zelenjava (paprika, korenček in grah)
- riž

Večerja:
- skutine palačinke

Omeniti moram tudi, da imam zelo neredno prebavo - zato se mi maščoba najbrž tudi nabira predvsem na predelu trebuha, bokov in zadnjice. :/

Zanima me torej, kaj naj v svoji prehrani (in seveda tudi treningu) spremenim, če želim predvsem preoblikovati telo iz hruške v bolj proporcionalno obliko (močnejša ramena in hrbet ter ožji spodnji del) ali sem celo na dobri poti?

Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore in pomoč.

Lp

P.S. Upam, da sem tole umestila v pravo temo (mogoče bi morala v temo "preoblikovanje telesa")?
Svet je to, kar si misliš o njem.
Re: Prehrana in vadba     Objavljeno 19.03.2016 ob 10:00
Pozdravljena na našem forumu

Za začetek ti svetujem branje prehranskih strategij na našem portalu: http://www.the-nutrition.com/bilteni/novo/prehranskestrategije2015.pdf

Kar se tvojega jedilnika tiče pa naslednje
tvoj zajtrk recimo je ok izbira: umešana jajca s paradižnikom
Tista prva varianta banana chia semena in jagode pa ni preveč posrečena izbira. Tak obrok vsebuje malo beljakovin in pretežno ogljikove hidrate in ne moreš enačiti z umešana jajca s paradižnikom, ker gre za dva popolnoma različna obroka.
Recimo banana chia semena in jagode + whey proteini bi bil super obrok za po treningu

Kar se prebave tiče je lahko problem predvsem, da zaužiješ premalo vlaknin. Zato priporočam da ješ VEČ vlaknaste zelenjave (trenutno aktualno kislo zele in kisla repa), zelena solata, rukola...

Kar se dodatkov tiče ti priporočam x3m shredxx pred aktivnostjo. Ne vem sicer zakaj so ti svetovali booster... Lahko mi na privat napišeš kje so ti svetovali tole kombinacijo.

Z izgubo maščobe boš tudi posledično dobila lepšo obliko telesa. Tvoj trening naj bazira na treningu z utežmi in dodaj HIIT 2x tedensko.
O HIIT si lahko prebereš tukaj:
http://www.the-nutrition.com/single-blog/Hujsanje:-Programi-HIIT-Treninga-za-Zacetnike-in-Izkusene/109
http://www.the-nutrition.com/single-blog/Hujsanje:-10-Neverjetnih-Koristi-HIIT-Treninga/107
http://www.the-nutrition.com/single-blog/Katera-oblika-kardia-je-najboljsa-za-hujsanje/123
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Re: Prehrana in vadba     Objavljeno 19.03.2016 ob 12:50
Hvala za hiter odgovor! Bom prečekirala vse priporočene strani.

Booster so mi svetovali predvsem, ker imam zelo nizek pritisk in se težko spravim h katerikoli intenzivni vadbi pa še zelo zelo hitro postanem utrujena. Pomaga mi tudi pri slabosti po intenzivnem treningu. Naj booster kljub temu raje izpustim?

Za zajtrk sem si kar mislila, da je premalo proteinov. Bom popravila (se bo treba zbuditi kakih 15min prej haha).

Lp
Svet je to, kar si misliš o njem.
Re: Prehrana in vadba     Objavljeno 21.03.2016 ob 16:59
že sam shredxx bi moral povzročiti dvig krvnega tlaka zaradi stimulansov v njem.

Poročaj o napredku in če bodo še kakšna vprašanja vprašaj
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Copyright 2010-2020 THE Nutrition | Pogoji poslovanja | Pravilnik THE o zasebnosti in varovanju osebnih podatkov