Prazna košarica
Registracija  Prijava  
Prazna košarica
Prehrana za mišično maso
Prosim za mnenje o mojem jedilniku     Objavljeno 13.02.2018 ob 23:19
Živjo!
Danes sem se odločil, da resno začnem trenirat kar se da dobro pa tudi jesti kar se da dobro.
Imam 17 let, 173cm (pomoje, ker se že dolgo nisem meril), okvirno 65kg.

Ok danes sem pojedel tole:
Zajtrk:
Kos kruha namazanega z arašidovim maslom - ne vem točno koliko kcal in proteina je to, ker ne merim koliko si namažem
Skodelica mleka - enako ne vem koliko je tukaj kcal in P

V šoli med prosto uro:
Sirova štručka iz lidla - spet ne vem točno koliko kcal ima
Cedevita - nisem si mogel pomagati upam, da zadnjič
Oreščki s črnim poprom - 848,25kcal 36g P

Kosilo doma:
Špageti s tuno - 718kcal + 656kcal 25,6g P + 34g P
All in 1 Protein - 92,8kcal 19g P

Večerja:
6 jajc - 634,5kcal 51,6g P
All in 1 Protein - 92,8kcal 19g P

Včasih jem za malico doma grški jogurt (včasih dodam še koruzne kosmiče), ki ima 350g, če se ne motim in ima približno 12g P. Vrednost kcal ne poznam. Včasih jem tudi cottage cheese.

Če sem prav seštel, naj bi tole bilo več kot 3042.35kcal in več kot 185,2g proteinov. Predvidevam, da ni dobro vsak dan jesti jajc, pa tudi vsak dan ne bom jedel špagetov, ampak kakšen puranji/svinjski zrezek v šoli.

Prosim za kakšno mnenje in pomoč.
Mark
1. september 2017: 62kg
10. maj 2018: 72Kg
13. oktober 2018: 77Kg
173 cm, 17 let, BF neznan
Re: Prosim za mnenje o mojem jedilniku     Objavljeno 16.02.2018 ob 13:11
zakaj imaš pri obrokih kot je kosilo in večerja še zraven all in 1 protein?
Tole bi priporočal da umestiš k zajtrku ali malici ki so bolj skopi obroki z beljakovinami.

V šoli med prosto uro: tale obrok bi zmanjšal količino oreščkov, tudi beljakovine iz tega vira so bolj rastlinski vir in nimajo tako visoke biološke vrednosti kot recimo jajca, meso, skuta, ribe

Tudi količina OH se m izdi majhna glede na to da praviš, da si telesno aktiven.
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Re: Prosim za mnenje o mojem jedilniku     Objavljeno 16.02.2018 ob 18:44
Torej povečam naj OH. Ampak ali bom ostal "lean"? Nočem pridobiti mišične mase in še veliko maščobe pod kožo. Kaj naj torej jem?
1. september 2017: 62kg
10. maj 2018: 72Kg
13. oktober 2018: 77Kg
173 cm, 17 let, BF neznan
Re: Prosim za mnenje o mojem jedilniku     Objavljeno 17.02.2018 ob 19:41
Tvoj problem je da ješ premalo kot bi lahko. OH vključi večji delež po treningu. Vnos mašob imej 1g na telesno težo. Vnos beljakovin nekje 2g na telesno težo. Količino OH prilagodiš glede na aktivnost
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Re: Prosim za mnenje o mojem jedilniku     Objavljeno 17.02.2018 ob 20:46
Jem premalo kot bi lahko? Predvidevam da se nanaša na količino OH. Proteina torej približno 130g. OH pa približno koliko? 60-70% vseh kalorij?
1. september 2017: 62kg
10. maj 2018: 72Kg
13. oktober 2018: 77Kg
173 cm, 17 let, BF neznan
Re: Prosim za mnenje o mojem jedilniku     Objavljeno 20.02.2018 ob 19:29
na dan treninga lahko tudi zaužiješ 150g beljakovin
OH si za začetek nastavi neko okvirno vrednost, predlagam 195g OH na dan treninga, kadar ne treniraš znižaš na 140g OH
Maščobe 1g na telesno težo to bi bilo okoli 65g M, enak vnos je lahko na dan treninga in dan kadar ni treninga
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Re: Prosim za mnenje o mojem jedilniku     Objavljeno 21.02.2018 ob 15:19
Ok hvala za pomoč.
1. september 2017: 62kg
10. maj 2018: 72Kg
13. oktober 2018: 77Kg
173 cm, 17 let, BF neznan
Copyright 2010-2019 THE Nutrition | Pogoji poslovanja | Pravilnik THE o zasebnosti in varovanju osebnih podatkov