trening na tešče

Seznam forumov
Prikaži neprebrana sporočila Vsa Teme v katerih sodelujem
Tema: trening na tešče
zan123
Član foruma 2
trening na tešče     Objavljeno 02.12.2017 ob 17:39
Zdravo,
Odločil sem se da želim izgubiti nekaj kilogramov in me tako zanima kaj menite na trening na tešče. Začel sem s treningom na tešče freelestic (hiit) 15-30 min 6 krat na teden. 20 min po treningu pa pojem zajterk 2 jajci, 1 polnozrnati toast in manjša banana. Zanima me še ali bi moral v trening vključiti vaje z utežmi in ali je je ta zajterk primeren pri hujšanju?
Boštjan_Eferl
THE Team 1118
Re: trening na tešče     Objavljeno 05.12.2017 ob 12:57
Pozdravljen!

Trening na tešče je vsekakor zelo dobra metoda za pospešitev metabolizma in kurjenje maščobe. Pri takšnem treningu na tešče bi priporočal da se med treningom uživa 10g THE bcaa aminokislin, ki bodo zaščitile mišično maso in pomagale pri oksidaciji maščob.
Poleg takšnega treninga je seveda smiselno vključiti trening z utežmi, ki bo stimuliral mišična vlakna in pomagal pri oblikovanju telesa ter porabi energije.

Kako je generalno s tvojo prehrano?
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
zan123
Član foruma 2
Re: trening na tešče     Objavljeno 05.12.2017 ob 15:36
kalorije si beležim z My fitness pal. Moj jedilnik je nekako tako:
zajterk: 2 jajci, 2polnozrnata toasta, banana
malica: to kaj skuhajo v menzi (ampak si pred obrokom pregledam kalorije obroka da vidim kaj lahko in kaj ne)
kosilo: piščancje/puranje meso, riž/krompir ,zelena solata
večerja: 1polnozrnati toast ali pa sadni smoothie
Zanima me še ali bi bolje po treningu s utežmi popiti proteine ali si naj obrok pripravim sam(visokoproteinski)
hvala za odgovor
Boštjan_Eferl
THE Team 1118
Re: trening na tešče     Objavljeno 09.12.2017 ob 12:00
sestavljena prehrana ni najbolj idealna za izgubo maščobe...

Vsebuje preveč OH, premalo beljakovin in ne vidim nikjer vključenih maščob (oreščki, omega-3, olivno olje,..)

Večerja se mi zdi osebno popolnoma zgrešena z smoothiem + polnozrnat kruh. Obrok ne vsebuje beljakovin, vsebuje pa pretežno OH katere že dovolj zaužiješ v ostalih obrokih.

Po treningu bi priporočal the amino whey proteine v kombinaciji z ovsenimi kosmiči. Tudi na splošno bi priporočal vnos OH okoli treninga, v ostalih obrokih pa bolj kombinacijo beljakovin + zelenjava + maščobe.

Poleg vsega tega je pa potrebno tudi biti pozoren na količino določenih živil ne samo na živila. Kakšna so živila oziroma izbor živil je vsekakor pomemben prav tako pa tudi količina. Ker lahko tudi z primerno izbranimi živili presežemo vnos kalorij in tako ne bomo dosegli kaloričnega primanjkljaja, posledično ne bomo hujšali.

Koliko je tvoj dnevni vnos kalorij po kaluklatorju sodeč?

Priporočal bi da najprej začneš recimo z razmerjem B OH M 1:1:1 kar pomeni 40% B 40% OH 20% M
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Copyright 2010-2017 THE Nutrition | Pogoji poslovanja