Boks + fitnes

Seznam forumov
Prikaži neprebrana sporočila Vsa Teme v katerih sodelujem
Tema: Boks + fitnes
Flegmatik
Član foruma 78
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 11.11.2016 ob 00:02
bral sem članke The Nutritiona o 4-tedenskih programih za prsa, roke, ramena in noge (za hrbet nisem našel, ali morda obstaja?). Ali bi bilo vredu, če bi ob naslednji menjavi programa izvajal najprej trening za noge, nato prsa, roke in ramena? Ali so te programi zasnovani tako, da hkrati ne izgubljamo moči in mase pri drugih mišičnih skupinah.. npr. pri treningu nog sem opazil da je majhen povdarek na zgornjem delu telesa, pri treningu rok pa na ramenih (po mojem mnenju).
Ima kdo že kakšnje izkušnje z omenjenimi programi?

+ po treningu bom začel izvajati stretching kot je opisan tukaj http://www.the-nutrition.com/single-clanek/Stretching-z-utezmi-za-pridobivanje-misicne-mase/135/filtriraj-po/datum/razvrstitev/padajoce/stran/4

hvala za odgovore in pomoč
Flegmatik
Boštjan_Eferl
THE Team 1027
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 11.11.2016 ob 11:21
posamezni treningi so namenjeni vsem, ki jim določena mišična skupina zaostaja. Kar pomeni da uporabiš določen program, da popraviš določeno mišično skupino, s tem pa tudi ne izgubiš mišične mase na ostalih predelih telesa.
Bomo še dodali trening za hrbet

Lahko dodaš tudi streching z utežmi kot je opisano v članku. Če uporabljaš klasičen split sistem treninga (vsak trening druga mišična skupina oziroma kombinacija dveh mišičnih skupin) potem izvedeš po vsakem treningu za določeno mišično skupino, ki si jo treniral.
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Flegmatik
Član foruma 78
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 13.11.2016 ob 16:02
hvala za odgovor.. a potem ni priporocljivo izvajati teh programov enega za drugim?.. zdi se mi zanimiv nacrt za neko obdobje
Flegmatik
Boštjan_Eferl
THE Team 1027
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 14.11.2016 ob 14:54
jaz bi te programe priporočal v tistem primeru, ko določena mišična skupina zaostaja. Programi so namenjeni predvsem izboljšanju določene mišične skupine.
Lahko pa uporabiš tale program za razvoj mišične mase:
http://www.the-nutrition.com/single-clanek/Nacrt-treninga:-Push--Pull--Legs/157
Trener fitnesa FZS, osebni trener | fit-preobrazba.si | spremeni svoj življenjski stil | osebno trenerstvo
Flegmatik
Član foruma 78
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 16.11.2016 ob 18:12
1x tedensko bom začel izvajati HIIT trening, ki sem ga našel pod članki The Nutrition-a:

3. KROŽNI TRENING (počep / sklece / veslanje v predklonu)


5 min ogrevanja (tek) + 5 min dinamičnega raztezanja (celo telo)

Počep 40 kg 40 ponovitev / 30 sklec / veslanje v predklonu 40kg 30 ponovitev / 45 sec pavze
Počep 40 kg 40 ponovitev / 30 sklec / veslanje v predklonu 40kg 30 ponovitev / 45 sec pavze
Počep 40 kg 40 ponovitev / 30 sklec / veslanje v predklonu 40kg 30 ponovitev / 45 sec pavze
Počep 40 kg 40 ponovitev / 30 sklec / veslanje v predklonu 40kg 30 ponovitev / 45 sec pavze
Počep 40 kg 40 ponovitev / 30 sklec / veslanje v predklonu 40kg 30 ponovitev / 45 sec pavze

5 min izteka (počasen tek)

Kakšen naj bo temo izvajanja?
Ali lahko tukaj menjam kakšne vaje, npr. 1.teden veslanje, 2. teden priteg na prsi.. načini veslanja, sepravi T-bar row, z nadprijemom.. front squat, back squat, izpadni korak.. namesto sklec pike press, dips, decline pushups...

Drugače pa hvala za dobre odgovore, zelo ste mi pomagali, in rezultati so ze tukaj
Flegmatik
castaway
Član foruma 233
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 16.11.2016 ob 19:08
Meni tale način ni najbolj všeč. S kakšnim namenom ga dodajaš sploh in kam ga misliš umestiti glede na druge treninge? Jaz bi skoraj v vsakem primeru raje delal na kolesu ali s šprinti.
Flegmatik
Član foruma 78
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 17.11.2016 ob 00:28
takole sem si zamislil:

dan1: push
dan2: pull
dan3: /
dan4:boks
dan5: noge
dan6: boks
dan7: boks + HIIT.. tukaj imam lažji trening boksa

Stretching: po fitnesu razstezanje za mišično maso, po boksu rastezanje za gibljivost in mobilnost (http://www.the-nutrition.com/single-clanek/Stretching-z-utezmi-za-pridobivanje-misicne-mase/135/filtriraj-po/datum/razvrstitev/padajoce/stran/4)

Flegmatik
castaway
Član foruma 233
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 17.11.2016 ob 15:35
Ok, magari poskusi tako, pa boš videl kako boš odreagiral na trening - zase vem, da bi po takem treningu imel musklfibr še en teden. Problem zna biti na PUSH treningu naslednji dan predvsem, no lahko pa da tudi ne tako da pač poskusi. Vaje lahko seveda menjaš kot si napisal, važno da so dovolj kompleksne in dovolj lahke, da narediš predvidene ponovitve. Tempo izvajanja naj bo srednje hiter in tekoč, brez kakšnih hitrih dvigov, spustov, sunkov. Poročaj kako bo, me res zanima
Flegmatik
Član foruma 78
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 01.12.2016 ob 22:55
sem delal tako, pa naslednji dan nisem imel problemov pri push.. bom pa vseeno hmalu zamenjal z šprinti.
Me pa zanima, kako naj testiram svojo max težo ( 1dvig) pri bench pressu, deadliftu in počepu.. sepravi, kako naj varno pridem do tja, in ali naj izvajam pred ali po treningu, ki sledi.. ali je vredu, če svoje max dvige testiram 1x mesečno?
Flegmatik
castaway
Član foruma 233
Re: Boks + fitnes     Objavljeno 02.12.2016 ob 07:51
Če je največja prioriteta varnost, potem najbolje 1RM oceniti preko tabel %RM (slika spodaj), ni čisto točno, ampak za grobo oceno je čisto dovolj in za primerjavo na dolgi rok tudi. Se pravi če dvigneš recimo 100kg 4x, vidiš da 4 ponovitve sovpada z 90% 1RM, potem je tvoj preračunan maximum 111kg. Drugače se pač testira z postopnim dodajanjem teže (začneš recimo nekje pri pričakovanih 90%), nujno moraš imet spotterja, biti dobro ogret, izvajat pred treningom, predhodno imeti kak dan brez treninga, pavze med ponovitvami morajo biti zelo dolge (po možnosti 4 min). Pomojem je dovolj testirat na kake 2 meseca... kot prvo zdaj ko si že ulaufan malo, se lahko zgodi, da bo po 1 mesecu relativni napredek dokaj majhen, potem se ti pa še recimo zgodi, da si na dan testa nekoliko slabše regeneriran, pa se ti bo zdelo da sploh ni napredka. Glede na to, da povišanje 1RM ni glavni cilj pri boksu, bi delal jaz na 2-3 mesece.

https://acewebcontent.azureedge.net/blogs/blog-examprep-091712-8-27.jpg
Copyright 2010-2017 THE Nutrition | Pogoji poslovanja